The life of a student

Brandlarm och grupparbete

Publicerad 2012-11-20 23:44:24 i Allmänt

Anledningen till att jag inte uppdaterat på några dagar är för att jag tagit det heeelt lugnt med kebab, pizza och tv-spel. Har för övrigt spelat klart Assassin's Creed III!
 
Idag i alla fall sågs gruppen för att jobba med ett arbete som ska redovisas på torsdag. När vi precis skulle börja gick brandlarmet helt plötsligt. Så vi gick ut och gick sedan till en annan byggnad för att fortsätta jobba med grupparbetet, sedan var det inte så mycket med det! Tydligen hade någon bränt maten inne i köket haha.
 
Just nu i alla fall sitter jag och väntar på att mitt förbannade trasselsudd till "hår" ska torka, så att jag kan få sova någon gång... Ugh.
 
från i söndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela