The life of a student

Bra dag

Publicerad 2012-11-27 16:29:52 i Allmänt

Fast ne.
 
Som sagt försov jag mig, dock inte mycket men jag hann inte äta frukost innan jag fick rusa, som tur var finns det diverse caféer på skolan, men ändå!
 
Efter föreläsningen åkte jag in till stan, för att ta ut min piercing. Den var mer infekterad än vad jag trodde och det ser också värre ut än vad jag trodde :( bleh. Känner mig ganska naken utan den, även om jag bara hade den i typ 2,5 månad...
 
On top of that så har det regnat ute sedan i går eftermiddag, men regnet har blivit till snö så det har varit sjuuukt blaskigt ute. Kanske lika bra för jag upptäckte att mina kängor inte är hela. Trevligt att inte ha pengar till att köpa nya, så jag får väl gå runt med gummistövlar hela tiden nu då! 

Mitt paraply gick sönder imorse på väg till bussen också, så jag fick slänga den.
 
Vad har jag gjort egentligen för att förtjäna detta? :(((( buhu.
 

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-11-28 00:30:24

Aaww, stackars dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela