The life of a student

BRA DAG HELT ENKELT

Publicerad 2012-11-16 18:51:49 i Allmänt

Jag vaknade och var inte pigg (men det gjorde inte så mycket, jag kom upp i tid i alla fall) och tog mig till skolan och gjorde den där tentan på delkurs 2. DET KÄNDES ASBRA. Sedan visade det även sig att vi (jag och mina 2 gruppkompisar) blev godkända på PM:et som lämnades in för ett tag sedan, vilket också kändes asbra... För då betyder det att vi slipper komplettera och göra ett nytt seminarium och såna saker!
 
En annan grej som har gjort min dag är att jag äntligen fick min vackra T-shirt som beställdes från ebay torsdagen förra veckan. 140 SEK kostade det sammanlagt och den beställdes från Storbritannien! Ett riktigt kap.
 
Jag fick ett till paket idag också, en vän skickade några tunnlar, pluggar och spiraler till öronen som han inte använder längre, så han gav dem till bättre behövande: MIG!
 
Så nu väntar jag på två paket till ehhehe... Hoppas de kommer på måndag :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela