The life of a student

20 år och sånt

Publicerad 2012-11-02 15:53:43 i Allmänt

I beat teen pregnancy, like a boss. Eller något!

Känns ganska bra. Jag har inte fått några presenter (än) men jag har varit en sväng till Systembolaget (standard). Köpte lite cider och såklart en flaska Fireball! Fick ett "grattis och ha det så kul ikväll" från kassörskan hihi. 
 
Jag har precis ätit Spicy Hot med mamma (fast jag köpte hem) och nu sitter jag instängd på mitt rum :( får inte ens kika genom nyckelhålet så mamma och pappa slår väl in min present, eller nåt!
 
Ikväll blir det Halloweenfest igen, och jag kommer köra på min Lady Vader igen! Jag gillar det faktiskt.
 

Kommentarer

Postat av: Sandra SG

Publicerad 2012-11-02 18:57:58

grattis till dig ! :) ha en bra kväll!

Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

Publicerad 2012-11-03 16:56:14

åh tusen tack, vad glad jag blir! och jag håller med dig, tänkte inte på det förrän nu efteråt .. kul att få lite kritik så man vet vad man ska förbättra!

Postat av: Marcus

Publicerad 2012-11-23 15:28:15

Grattis i efterskott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela