The life of a student

Slöuppdatering

Publicerad 2012-12-11 19:29:54 i Allmänt

Mja, vet väl kanske inte riktigt vad jag ska säga :) Sedan sist har det faktiskt inte hänt så mycket. I fredags var jag och mina roomies ute en sväng på Kårhuset, men annars i helgen har jag faktiskt inte gjort så mycket. Mest setat hemma och tittat på Futurama haha. 
 
Denna veckan har jag varit i skolan en del för att jobba med grupparbete, som ska redovisas imorgon. Sedan är första blocket av tredje delkursen slut, och därefter börjar block två ganska direkt!
 
Idag fick vi förresten reda på vilket resultat vi fick på omtentan, meeeen det gick ju sådär. Blev underkänd igen med till och med sämre poäng än på ordinarie tentan. Vi får se om jag ska göra uppsamlingstenta i januari eller om jag ska strunta i det. Får se hur det blir med CSN och så :) jag ska ju hoppa av och flytta hem efter den här terminen.
 
Btw så är jag mer aktiv på instagram, paulinaemelie heter jag där, för den som är intresserad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela