The life of a student

Ordbajs till tusen.

Publicerad 2012-12-05 21:21:49 i Allmänt

Jag håller på och skriver hemtenta, och har gjort det sedan typ kl..10-11? Inte okej. Jag har i alla fall sluppit gå ut idag, det har varit snöstorm hela dagen och hemma i Eskilstuna stängde de till och med av bussarna ett tag, vet inte om de börjat rulla än igen men folk var i alla fall instängda i sina skolor! Kul.
 
Jag har hittills lyckats klämma fram svar på tre av frågorna, vilket innebär att jag har hälften kvar. Jag tänkte fortsätta på nästa men så kom jag på att jag är ju hungrig! Så jag ska rota fram nåt alldeles strax. En låt som gick på repeat nu sista timmen för att jag skulle kunna koncentrera mig (stängde till och med av WiFi och mobilen!!!) är Carmina Burana: O Fortuna haha, så himla köttig låt, även fast den är klassisk. 
 
Jag önskar förresten att man kunde söka i en bok med Ctrl + F, den av böckerna som är bäst (och mest lättläst) har ingen indexförteckning buhu. 
/first world student problem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela