The life of a student

Julstök

Publicerad 2012-12-17 08:45:33 i Allmänt

Här i Eskilstuna har det börjats med julbak. Igår gjorde mamma Violas limpos, pepparmintspastiller och ischoklad! På kvällen gjorde Niklas och Sanna pepparkakor, och även jag. Fast jag gjorde med mina Star Wars-formar haha. Funderar på om jag ska spritsa några också, men det hinner jag nog dessvärre inte idag.

Idag står mycket på schemat. Jag ska dels ner på stan för att lämna in CV på ett ställe, och dels till Tuna Park. Eftersom jag ska flytta tillbaka hit bör det vara bra om jag har jobb och en inkomst...Förutom det hade jag ju tänkt att jag ska hälsa på på John Bauer :) så ikväll åker jag hem. Då blir det tentaplugg för hela slanten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela