The life of a student

Jag går nog helst i ide

Publicerad 2012-12-04 14:37:30 i Allmänt

Idag var det i alla fall varmare än igår, så idag är det shortsväder! Okej kanske inte men man kan ju önska... Idag hade jag bara en föreläsning i alla fall, åkte sedan ner på stan och köpte bio-oil som tydligen är bra mot ärr (jag var ju tvungen att ta ut min piercing pga infektion) och ett par mysiga strump-tofflor, eller vad man ska kalla dem!
 
Imorse när jag kom in i föreläsningssalen fick jag förresten en trevlig överraskning:
 
Och detta är nya favoritplagget som jag kommer bosätta mig i för resten av vintern:

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-12-04 15:21:09

Önska mig genast ett par sådana i julklapp. fast du behöver ju inte köpa dem. Du kan tala om för pappa... Här är skiiiiitkallt....=(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela