The life of a student

HEM!

Publicerad 2012-12-21 12:46:17 i Allmänt

Idag åker jag hem och jag tänker stanna där åtminstone tre veckor! Om jag inte måste göra en omtenta eller göra om hemtentan, då måste jag åka tillbaka för att lämna in den. 
 
Nu är min väska FULLPACKAD, på riktigt. Den sprängs nästan om man petar på den... Jag har t ex 9 böcker, bara kurslitteratur. Jag hoppas dock att jag slipper plugga röven av mig, men plugga måste jag tyvärr göra! 
 
Jag ska ta mitt pack och gå till bussen om ca 20 minuter. Denna gång kommer jag åka buss istället för tåg hem. Egentligen föredrar jag tåg men eftersom SJ inte klarar av snön och man inte vill missa bytet kan det vara trevligt med lite omväxling också :)
 
Just nu hoppas jag bara på att jag verkligen har lyckats packa med allt.. Så svårt när man ska packa för tre veckor, och dessutom för både jul och nyår, och inte vet vad man ska ha på sig ens. Det blir lätt att det blir för mycket kläder! Jag har väl lyckats få med mig halva garderoben..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela