The life of a student

Fredagsäventyr

Publicerad 2012-12-07 16:24:00 i Allmänt

Oj oj oj, vad det har hänt grejer idag. Efter att ha lämnat in hemtentan så pratade vi i gruppen för en seminarieredovisning ihop oss om vilka frågor som skulle ställas i en intervju och därefter tänkte jag och Jenniina ta bussen till stan. Men icke! I en kurva fick bussen för sig att snön såg så mjuk och skön ut att den ville ut i diket och leka. Det var inte så roligt för oss, men som tur var så välte inte bussen eller så, men den kom inte därifrån så vi fick gå av helt enkelt, och vänta på nästa.
 
 
Till sist kom vi till stan då, jag köpte faktiskt en stickad tröja från Carlings, som jag tittat och känt och klämt på jättelänge, sådan tur att den fanns för halva priset idag då! Hade jag inte köpt den hade jag troligtvis ångrat mig...
 
Ikväll blir det förmodligen utgång i alla fall! Det blir första gången som jag är ute här i Örebro utanför Universitetet, har bara varit där med nollegruppen förut haha.

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-12-07 16:40:41

Grattis Gumsan!! Det är du väl värd...Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela