The life of a student

Dan före dopparedan

Publicerad 2012-12-23 11:46:19 i Allmänt

I fredags kväll var jag en liten sväng på Royal Oak med kompisar, träffade rätt många då det är Eskilstunas egna vattenhål i princip. Därefter drog vi ett litet gäng till Villa Etuna där jag träffade ännu fler! Så himla roligt att träffa gamla klasskompisar och annat folk man inte sett på länge. Sånt gör mig glad. Däremot efter ett tag blev jag sjuuukt uttråkad, så jag drog hem haha. 
 
Igår, lördags, så tog jag en fika på SMAK med Jesper. Blev en "frukost" med räkmacka och rött té, och äppelpaj som efterrätt.. Som jag har saknat det! Efter det gick vi och köpte chips och cola och drog hem till honom och tittade på film.
 
Idag är det dagen före julafton. Det är lite halvsynd att man inte känner samma spänning inför julaftonen som när man var liten. Då kunde man vakna typ 6 på morgonen och vilja riva upp alla paket. Nu gör det inte så mycket längre att man tar det lite lugnt istället.
 
I fredags var det en saxofonist som stod på bardisken och spelade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela