The life of a student

Örebro dag 1

Publicerad 2012-08-29 18:10:14 i Äventyr

Ja vad ska man säga, vi var ut ett gäng och satte oss på Pitcher's och snackade och tog det lite lugnt. Det var riktigt trevligt faktiskt :) Därefter tog jag och Jenniina bussen hem till henne, så sov jag där för natten vilket var skönt, att vara runt folk man känner till första natten. Vi vaknade vid 11, och jag bestämde med en när vi skulle ses så jag kunde köpa kurslitteraturen! Nu har jag i alla fall tre av fyra böcker. Hoppas den fjärde kommer snart!
 
Idag blir det mycket att flänga omkring igen. Det var eventuellt någon "träff" med andra elever ikväll, eller så blir det bio, eller så blir det till att hälsa på min kära moster :D vi får se.
 
Nu ska jag i alla fall byta om, så blir det att dra iväg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela