The life of a student

Hej och välkomna!

Publicerad 2012-08-26 23:43:00 i Allmänt

På denna blogg kommer jag först och främst skriva om mitt liv som student! En liten introduktion om mig kanske? Jag heter Paulina, är snart 20 år och jag kommer alldeles nu i veckan flytta till Örebro! Mina största intressen (passioner) i livet är fotografering och dans.
 
Jag ska nu på torsdag den 30:e börja på Örebro Universitet, och jag ska studera medie- och kommunikationsprogrammet! Jag siktar då på att bli pressfotograf.
 
Med till Örebro har jag min bästa vän, som också ska studera där fast Digital Mediedesign! Jag ser fram emot vad Örebro har att erbjuda, och även att få stifta nya bekantskaper.
 
Här kommer det först och främst komma upp lite om vad som händer i mitt liv som student på Örebro uni., inte bara text utan självklart bilder! Som sagt, nu den 30:e börjar introduktionen/nollningen och redan veckan därefter, den 3:e, börjar allvaret på riktigt! Nollningen pågår dock ända fram till den 29:e september så det blir både plugg och festligheter/aktiviteter samtidigt. Överlever jag första månaden överlever jag garanterat 3 år på universitet ;)
 
Besök gärna min "vardagliga" blogg [här], min fotoblogg [här], min facebooksida [här], och så har jag en instagram där jag heter paulinaemelie, den lär uppdateras mer frekvent än denna blogg dock! Hoppas att jag får många läsare :)
 
foto: jenniina martikainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela