The life of a student

Första skoldagen

Publicerad 2012-08-31 13:21:18 i Fester/aktiviteter

igår hade jag en bra dag! Även om jag var sjukt trött på kvällen hade jag det bra. Det började med information i aulan, sedan fick vi en liten rundvisning runt campusområdet. Till sist fick vi träffa de andra som ska plugga samma saker. Därefter drog jag och Jenniina ner på stan innan vi åkte hem till henne och käkade innan vi åkte tillbaka till stan! Där var det dags för att delas in i faddergrupperna och jag blev en Nyckelpiga! Haha. När det var dags för 6-kampen öppnade himlen sig totalt och vi var tyvärr tvungna att bryta. Några drog mot kårhuset och andra drog in mot stan. Jag väntade på Jenniina och de andra hann försvinna, sånvi hittade inte puben de drog till haha. Vi åkte hem och däckade istället. Nu är vi dock redo för en ny dag! Ikväll är det dags för färgfest vilket innebär att vi ska klä oss i Corax sektionsfärg som är röd. Det blie nog kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela