The life of a student

Flyttdagen

Publicerad 2012-08-28 10:46:53 i Allmänt

Idag går minilasset till Örebro. Jag har inte alls med mig mycket utan snarare det mest väsentliga och nödvändiga - typ kläder haha. Jag har packat en del annat också men det är mest för att det ska gå snabbt och vara "tillgängligt" tills det är dags för den stora flytten.
 
Just nu känns allt i alla fall väldigt overkligt. Så där att jag inte kan förstå det! Det är precis samma sak som med studenten, jag har ännu inte förstått att jag tagit studenten heller av någon anledning. Jag tänkte att det kommer väl som en käftsmäll när man flyttar så då kommer jag inse att jag tagit studenten. Och att jag ska flytta kommer bli som en andra käftsmäll när jag är där i aulan på torsdag, på introduktionen, på universitetet... Vad vuxet!
 
Jag måste nog dock fortsätta packa allt småpillerill, ska ta en sopsäck eller nåt att slänga ner täcke, kuddar, sängkläder och sådana saker i hade jag tänkt. Suck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela