The life of a student

Alldeles strax!

Publicerad 2012-08-28 15:57:00 i Allmänt

Nu närmar det sig verkligen. Jag ska snart ta det största steget jag hittills tagit i mitt snart 20-åriga liv! Ett nytt kapitel börjar nya möjligheter öppnar sig. Jag har packat klart (tror jag) och det blev faktiskt liiite mer än jag räknade med, men så är det ju alltid när man packar. Jag har också fått i mig lite lunch, och jag ska snart iväg och handla lite nödvändiga saker. Sedan bär det av! Mamma kör mig, så jag slipper ju ta tåget med 9183769 saker i alla fall. 
 
Får se vad som händer när jag kommer fram egentligen, får hitta på någonting att fördriva tiden med :) Imorgon tänkte jag i alla fall träffa lite folk, bland annat Jenniina som redan har flyttat dit, tidigare idag.
 
Nu tänkte jag packa ner datorn i alla fall! Vi hörs sen när jag kommit fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela